lördag 22 mars 2014

Vecka 12

Måndag: 6.7 km. Nytt SB på de första 5 km, vissa åsikter kallar det PB då mitt gamla PB inte riktigt är jämförbart. (6.7/6.7 km)
Tisdag: 5.5 km backe. Blev inget kvällspass som ett resultat av detta. Fy fan vad det tar. Nu ser vi alltså att det blir tufft att förbättra förra veckan. (5.5/12.2 km)
Onsdag: VEM I HELVETE BESTÄLLDE SNÖ?! VAD ÄR DET FÖR JÄVLA FEL PÅ ER?! 4:40-fart på jävla milhelvetet. Skit. Fan. (10.3/ 25.5 km).
Torsdag: Vem fan tog bort snön? Vilket jäkla skämt idag i alla fall, sprang 7 km, första vändan var skittung, trodde jag hade motvind men när jag vände visade det sig att jag hade haft medvind dit... Awell. Ok tid trots allt. (7/ 32.5 km)
Fredag: Vila.
Lördag: 25 km, wooties. 8 km i terräng, resten asfalt. Första 10 var ganska kuperat följt av smooth sailing. 4:32-fart. (25/ 57.5 km)
Söndag: Imorgon ska jag fan vila.

57.5 km, swell. Får se hur jag gör nästa vecka. Är lite insatt på att gå ner till 45 km för att låta kroppen komma ikapp lite, eller bara pressa på. Vi märker nog hur det blir.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar