måndag 17 februari 2014

Good day to you, sir.

Det kanske går bättre att träna om man skriver om det. Eller egentligen går det rätt bra. Jag bara klagar en hel del och har svårt att motivera mig.

Tja. Anders, 27. Matematikintresserad. Kameraman. Tränar löpning efter bästa förmåga men skulle så gärna vilja ha nån att träna med. Att ge sig ut ensam när mörkret fallit för att springa är inte så jävla roligt alla gånger. Det handlar dock om att sänka huvudet och fortsätta framåt vad jag fattat. I vilket fall som helst, det är inte jättelångt till nästa marathon. 31/5 ska jag vara i topptrim. Det finns ju dock vissa svårigheter. En sjukdom som äter upp mig från insidan. Demoner inombords som inte vill mitt bästa. En vad som gör konstant ont. En fotled som är risig. Meeeeen knät, som alltid varit min nemesis, är fan helt okej! Hur var det nu, ljuspunkt även i mörkret?

Kör just nu bara vanliga pass i väntan på mars, då det är lite bättre väder så man faktiskt kan köra "riktig" träning. Backe, intervall och långpass.
I shall be seeing you.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar